domingo, 14 de septiembre de 2008

L'Estrena

Després de moltes visites a diferents blogs, i sempre pensant que jo mai en tindría un, perque la constància no és un dels meus forts, no he pogut resistir-me més al ciberespai. Avui inagurem el nostre racó a la web, que es suma a d'altres parcel.les que ja tenim, com són el facebook, el hi5, el windows space...

Però ens quedava el Blog, i he de dir que la raó més forta, allò que ha dit, jo també vull participar, ha sigut el meu recent descobriment d'un blog ben interessant: http://blogairesvalldalbaidins.blogspot.com/

És un blog creat de la mateixa forma que jo he fet aquest, però té la particularitat de recollir tot o almenys quasitots ( o gran part) dels blogaires de la Vall d'Albaida, que per cert no n'he vist cap de Quatretonda, llevat dels amics del Buscarró, així és que jo, des de ma casa del Camí Serra, inicie avui una etapa bloggera en la que penjaré tot allò que se m'ocorrega.

2 comentarios:

Marc Gomar dijo...

Afegida, col·lega. El periodisme es veu amb la mateixa precarietat a Madrid que per ací? ;-)

Unknown dijo...

ei! que no me n'havia adonat que també tenia un comentari per ací, com sempre me'ls fan al facebook... el periodisme està igual a Madrid que allí. El que ens deien ahir és que: hi ha treball però no finançament, què trist!